Martina Svobodová

milovnice sushi
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2211x

Martina Svobodová

A to ještě zima ani nezačala...

Nemyslete si, že jsem nějaká cimprlína co ji sklátí trocha chladu. Dostala jsem trénink v dětství. Můj otec, chorobný odpůrce tepla a vysokých účtů nutil celou rodinu fungovat na noční proud. Maminka v noci pekla, já ve dne s čepicí na hlavě prosila tátu ať mi zvýší teplotu v pokojíku, protože v rukavicích nemůžu rýsovat....

12.12.2007 v 10:00 | Karma: 23,54 | Přečteno: 1556x | Diskuse| Cestování

Martina Svobodová

Velká ryba, velké starosti....

Poprvé jsem to zažila na největším rybím trhu v Asii-tokyjském tsukiji. Chlap jako hora porcoval červené kusy masa, trochu připomínající hovězí. Na můj zvědavý dotaz o původu jen nedbale máchl rukou k plakátu s nejrůznějšími druhy

9.12.2007 v 10:20 | Karma: 15,30 | Přečteno: 1341x | Diskuse| Ostatní

Martina Svobodová

Jak jsem podlehla tradicím

Je čtvrtého prosince, svátek svaté Barbory. Tradice velí vyrazit do aleje, natrhat pár třešňových větviček a pak už jen s napětím sledovat, jestli do vánoc vykvetou a já se do roka vdám....

5.12.2007 v 2:05 | Karma: 18,79 | Přečteno: 2721x | Diskuse| Ostatní

Martina Svobodová

O stárnutí v Japonsku

Japonsko má od tohoto týdne nového premiéra. Nevím co je pan Jasuo Fukuda zač. Nemám páru jaké má názory, co si myslí a kam chce zemi vycházejícího slunce vést. Plánů má ale jistě dost. Je mu teprve sedmdesát jedna let.

28.9.2007 v 21:48 | Karma: 17,98 | Přečteno: 1433x | Diskuse| Ostatní